onsdag den 7. marts 2012

En lille give-away fra mig :)


Det er jo blevet så rasende moderne at dele ud til højre og venstre, og det er en trend jeg bestemt ikke har tænkt mig at stå tilbage for... 

Denne gang er det mig selv som har været krea :), Peace-ørestikkere, røgfarvede dråber og en rigtig fredelig halskæde med Budda og Peace-tegn. 

Alt du skal gøre er at smide en kommentar her i tråden, så trækker jeg tre vindere d. 14 Marts :)

Spred gerne ordet, men det gør ikke andet end mig glad :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, de må gerne finde herhjem. :)

    SvarSlet
  2. jeg er også med :)
    og en dejlig inspirerende blog du har

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...