mandag den 25. april 2011

alle de ting jeg kunne have skrevet......

JA, der er meget stille her på bloggen - og måske det bare VAR en dille.... Har ellers oplevet en hulens masse, som KUNNE været blevet til en hel stribe drøn fede indlæg.

Hvorfor der IKKE er kommet billeder af den vildt fede sætterkasser som blev lavet for snart 4 uger siden og hvorfor den skønne sommerhat som nu pryder tøsens hoved ikke har fundet vej her til, er en gåde... Det er ikke fordi jeg mangler tid eller overskud - eller lyst egentlig... Måske sker der bare så meget lækkert for tiden at jeg slet ikke kan vælge.. KUNNE jo selvfølgelig godt blogge om det hele - men er ikke helt tilfreds med mit sprog for tiden. Det er som om det ikke helt glider og jeg mangler min Umf... Men det hele drejer sig også bare om BA (rent skrifligt) måske ha jeg svært ved at kombinere det sjove og hverdags-agtige med det kloge og læste...

JA jeg ved det ikke - men noget er der i hvert fald galt...

Men ellers lever jeg faktisk lidt et andet liv end mit eget lige nu... Den grå kedelige hverdag, med sur datter, stresset mand, kedelig og uinspireret mig er skiftet ud med sol, ferie, glæde, grin, kys, kaffe og ubeskrivelige mængder overskud...
Tror ærlig talt ikke at jeg nogen sinde har haft så mange glædes-bobler i min krop før :) Men kan man blive andet end komplet lykkelig når man på kun en uge har spist lækker og "fin" brunch, både i city og i smallegade, hygget i solen hos sviger, drukket sig fuld og spist sig mæt med familien, slappet af, plukket græs og set på heste i skoven, spist is på bakken og nydt en lille påskefrokost i haven... ALT sammen i selvskab med verdens bedste mand, barn og familie - OG helt uden at få den mindste smule stres.... Det skulle være solfyldt påske hele året, ik?

Nu venter så en hektisk måned med mere skrivning og meget kaffe - heldigvis i selvskab med dejlige Chrestine ♥ Har ikke set hende i en næsten en uge - kan dårligt huske hvordan hun ser ud.. Håber bare at hun tilgiver at jeg slet ikke har læst alt det jeg skulle, men i stedet har fine brune kinder og er fyldt med godt humør :)

2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at du er så meget ovenpå og i strålende humør.
    Det fantastiske vejr vi har haft i den sidste uges tid kan også kun gøre en glad, og jeg nyder selv alle de små fine fregner, som solens stråler har givet mig de seneste par dage. Så er det faktisk lidt som om, at eksamener pludselig virker helt overkommelige...

    Smil og glæde fra FarfallaDK

    SvarSlet
  2. Jeg har netop modtaget det overskønne tapet! Det er så flot og jeg kan næsten ikke beskrive min taknemmelighed! Det er så fantastisk og jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang med at lave noget kreativt ud af det!
    Mange tanker og kram fra maya!

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...