lørdag den 2. april 2011

Wup wup di doooo.....

Så har Random.org talt, og jeg har fundet en vinder af min retrovilla give a way!!!!


Drum roll please........Vinderen blev: Dumle300 - her er hvad hun skrev:

Åh mega fin blog du har dig! Jeg fandt dig igennem Aslis's blog, jeg skal selv starte på hæklekursus! Jeg elsker at blive inspireret af andre kreative sjæle! Og dette papir fanger godt nok min opmærksomhed! jeg krydser fingre, krammer maja :)

Stort tillykke!!!! og tusind tak til alle dem som havde lyst til at være med - og som i den forbindelse også har fundet vej til mig og blevet fast læser.... Det er jeg vildt glad for :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...