onsdag den 30. marts 2011

Når tiden går baglæns......

Oi der sker ikke meget for tiden... Skriver lidt om dagen og hygger lidt om aftenen!! Ja, sådan en opgave skriver jo ikke sig selv, kan man da vidst roligt sige - men til tider ser det ud til at den sletter sig selv mere og mere...i hvert fald mentalt.. Nå det kommer jo nok ned på papir med tiden...

Er endelig blevet færdig med mit hemmelige hækleprojekt, og det er sendt af sted til en dejlig dame... Jeg viser selvfølgelig frem når modtageren har pakket op ;)

For at gøre forvirringen total, vil jeg da lige blære mig lidt med min lille skønsag.. Jeg fik aldrig vist fastelavskostumet frem, men nu har jeg tilmeldt prinsesse P til en lille konkurence... Man kan bare vinde lidt lækkert fra Sempers nye linie af sunde økologiske snaks og drikke, Småfolk... Det er jo aldrig af vejen at have skabet fyldt med sunde sager til ulvetimen mellem 16-17 ;)
Tjek lige tøsen ud her - og man må da gerne stemme hvis man kan li' hvad man ser ;)

Beklager det yderst kedelige indlæg, men har bare ikke rigtig andet i hovedet end patientologi og kvalitetssikring - og det er jeg sikker på er enddu mere kedeligt for de som  ikke særligt er indviet i sygeplejefagets helt nørdede kroge ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...