tirsdag den 17. maj 2011

UDSALG!!!

Søges: Erfaring - Haves: Gå-på mod og vilje....

Hvor er jeg bare drøn ærlige over at det skal være så svært at få job - eller det ved jeg jo teknisk set ikke, da jeg faktisk ikke har søgt.. Men som jeg har skrevet om før, så ser det rimelig sort ud, og der er ikke opklaring i horisonten - så i dag har der været udsalg i butik Nadia. Jeg har været ude for at sælge mig selv og min vare yderst billigt, og alligevel ved de ikke om de har råd til mig.

Jeg er så lodret i mod at sættee mig selv og mit fag i en position hvor varme hænder bliver underbetalt - og hvor er det bare total anti-sociat at arbejde næsten fuldtid til kontant-hjælp... Men helt ærligt, hvad skal man gøre?? Jeg får ingen erfaring af at søge div. jobs og jeg bliver med garanti drøn depri af det - altså sådan rigtig, med mere medicin og det hele... ÅHH men hvor er det dog ydmygende - eller det synes jeg jo egentlig ikke at det er. Jeg synes helt ærligt at jeg lave lækker lækker citron-saft. Jeg er proaktiv og møver mig ind med rundsave på albuerne, og går benhårdt efter det jeg vil. Koste hvad det vil. Men alle andres blikke og kommentarer om at man jo ikke behøver at fortælle at man er i løntilskud til sin kollegaer og omgivelser gør mig ked af det og vred... Hvordan kan det være noget negativt at man selv vælger at få den erfaring som efterspørges, så man er bedre rustet i kampen om jobbet...

Og hvad skal hele den her kamp-tale til for?? JOO, måske ville jeg jo nok allerhelst bare gerne at det ringede på døren og lederne stod der ude i kø for at få fat i guldet, a.k.a mig.... Men når nu der allerede ligger guld, med langt højere karat og flyder på gaden, så må jeg jo nok bare blive ved med at lave citron-saft...

Kryds lige fingre for at HR-afdelingen finder de hånd-øre som skal til for at de kan ta' mig - for de vil jo gerne... selvfølgelig vil de da det.. jeg tror på det, jeg bliver dælme nødt til at tro på det!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...