fredag den 24. juni 2011

Hekse og trolde...




Dejlig dag i går. Masser af unger, hoppeborg, snobrød, familie, venner, spejder og kæmpe bål, med heks og det hele...... Men det var ikke det vildeste som skete i går... En stor og spændende udfordring ligger for mine fødder, og jeg har sug i maven - både på den gode og den dårlige måde... jeg ville gerne løfte slørret lidt mere, men det kræver lidt mere tid end jeg har lige nu.. for NU skal jeg sove middagslur, inden jeg skal handle til min fest i morgen - OG mødes med en del af dem som er med i udfordringen.. Er meget spændt, og lidt overrasket over min egen meget hurtige beslutning... UHHH, to be continued!!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Århh mand! NU er jeg bare nysgerrig!
    (skyndte mig ind og tjekke om du mon havde løftet sløret på m-m, men nej)
    GOD fest imorgen - håber den blir' lige i øjet!

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...