onsdag den 1. juni 2011

oi oi oi - Ret meget uballance...


Dejlig dejlig dag - Efter 2 dages mave-onde er jeg kommet på højkant igen, og har NYDT solen i dag.. Siddet længe på skolen i solen, og forsøgt at være "studieagtig" - men det er som om der er 100 år til vi skal forsvare den endnu ikke afleverede opgave, så jeg spiste mest af alt is, og snakkede i tlf... Eftermiddagen blev brugt i Lergravsparken med engangsgrill, søde piger og friske bær med koldskål... :)

Er RET ked af at jeg ikke fik taget flere billeder, for det var som taget ud af BoBedre.. Solskin, dug på bordet, rigtige tallerkner, frisk græsk salat med feta og olien, BBQ marineret kylling og lækre nan-brød - Til dessert stod den på Koldskål med blåbær, jordbær og hindbær... Uhm uhm uhm.. Efter maden tog mig og pigerne en lille dans på fliserne... Skønt, og teenagerne på bænken ved siden af fik sig et godt grin..

MEN, så kommer man hjem og er helt og aldeles smadret.. Hytten ligner noget som er LØGN.. Sådan helt løgn, med opvask, vasketøj og rod over alt... Pinligt rodet, og der er total adgang forbudt for uvedkommende - og det vil sige alle som ikke står på døren.. OG i morgen skal jeg (igen) drikke mig fuld, burde jo så rydde op nu og lave de sandwich som vi skal have med.. meeen, jeg GIDER jo ikke.. Og ihh hvor ville jeg gerne sy en ny sommerhat til Petrea, da den anden er væk, men det kan jeg jo ikke, når der ikke er en cm af hjemmets vandrette overflader som ikke er dækket af rod eller opvask. Hmm, ja man kan vel ikke både være overskuds mor med lækker mad i parken og have et hjem som matcher... Eller JEG kan i hvert fald ikke ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...