lørdag den 25. juni 2011

WSJ2011

Nu har jeg lige lidt tid, så nu kommer der nyt om min nye udfordring.... Desværre vil det nok skuffe en del, da det intet har med hverken børn eller job at gøre - det har der i mod med min 3. interesse at gøre - Spejder.....
Jeg har fået mulighed for at deltage i World Jamboree, som er en kæmpe international lejr, med over 38.000 deltagere fra 140 lande..... Det er normalt meget dyrt, og svært at få en fod inden for. Men en af mine venner manglede en i deres planlægningsteam - og så blev jeg spurgt!!! WOW, det er lidt stort, og jeg kom til at sige ja.... det betyder så at jeg lige skal sætte mig ind i 2 års arbejde fra deres side, godkendes i div. systemer OG være væk fra min familie i 18 dag!!!!! og det hele starter allerede om en måned......

ØHHHH, det ved jeg så ikke lige hvordan jeg har det med - eller jo, det ved jeg godt. Jeg har det mega skidt med det. Men P er jo hjemme med sin far, og jeg er ikke mere end 1½ time væk. Jeg har en fridag den ene uge, hvor jeg tager hjem, og M og P kommer og besøger mig i den anden uge. Men HOLY crap det er længe.... OG jeg skal sove alene i telt i 18 dage - ensomt?? I think so.. Er allerede begyndt at finde lydbøger frem til ipod'en og overveje hvor meget tøj og crap jeg skal have med.... Jeg er super spændt og mødte en del af "mit" team i går, da der tilfældigvis er sidste planlægningsweekend her i københavn i denne weekend - og nu kommer de også til min fest i aften - Fint, ik'??? Det er godt nok noget af en appelsin som er dumpet ned i min turban, og derfor har jeg valgt at sige JA tak... Selvom det kræver lidt mod fra min side, for det er ski ikke nemt at forlade sin guldklump og kæreste så længe.

Det var så det vilde der ligger for mine fødder..... Nu vil jeg så småt begynde at gøre klar til i aften..

Rigtig god lørdag til alle - Nadia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...