torsdag den 25. august 2011

Brun og ???

Nu har en veninde lavet en "hemmelig" request på et patchwork tæppe - og jeg vil jo SÅ gerne at flere små baby-piger skal puttets i mit arbejde - men jeg må have noget hjælp...

Mor er sådan lidt klassisk, og glad for støvede og mere dæmpede farver - så jeg vil gerne lave et tæppe som passer til sådan en lille fis..... Jeg tænker selv brun OG??? Evt lysserød?? Men uden at det bliver for flæse-agtigt?? eller for kedeligt, det skal jo gerne have det der retro-look.....

Nogle forslag??

2 kommentarer:

  1. Jeg tænker også lyserøde farver.. eller brun og lyse gule/orange farver.. Hvilket nok vil give det et bedre retro look end lyserød.. Ikke nemt ;)

    SvarSlet
  2. Mørkelilla da :-) Og så nogle lidt lysere lilla ind i mellem med lidt diskret mønster?

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...