mandag den 22. august 2011

Pride og smukke sager :)

Ahhh, Lørdag kom Mutti her ud og svinge træbenet lidt - sammen med alle de andre tosser som elsker glimmer, glitter og fjer - og ØL!!!
Mødte de søde folk fra Aids-fondet - og de havde deres sjove vogn fyldt med sikker sex med. OG fede støtte tatoos. Så nu render jeg rundt med en homo-aidssløjfe på brystet, og er på en og samme tid glad og lidt irriteret over at jeg altid ende med tegninger, tatoveringer eller underlige hatte på når jeg drikker bare en lille smule øl..

Men altså, sådan en fin sag her:
og så til sølle 20 kr.... NÅ, kunne ikke vælge, for der var dælme mange fine, så tog 3 for 50 og har nu disse skønne sager i min kalender....










Fine ik? - støt selv lige HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...