onsdag den 17. august 2011

Mine seneste Lopper :)

For efterhånden længe siden var jeg på tøse tur til vordingborg, og MEKKA inden for genbrug :)

Her er lidt billeder af hvad der bla. var årsag til, at jeg sad med benene oppe i loftet på den lille Daewoo, og ikke kunne overskue da bilens fører pludselig sagde, HOV, nu tror jeg sgu vi havner i sverige ;)

Fin fin hæklet pude, til en pris som i virkeligheden er en hån i mod den som har lavet den - men her hjemme er den elsket mindst lige så højt..

Smuk vintage kjole, ved ikke om den nogensinde kommer på, men med hjem skulle den ;)

Hvis nogen kender til dette stel, leder jeg nu efter mere....

Starten på en samling af smukke gamle tallerkner

Det vildeste sengetæppe, som gør mig glad i låget hver gang jeg ligger det på.

Uhmm, stoffer :) - Den lilla Sødal er allerede blevet klippet i...

De fineste motiver, og P er allerede knald god til at spille.

Kronen på værket - Den absolut sejeste retrolampeskærm. Den giver den helt rigtige hyggestemning på P's værelse.
OG, så mangler jeg endda spejlet, som i dag er blevet hjulpet af med en uhyggelig grim guld maling ( Hurra for acetone), Gulvasen, som jeg ikke må beholde, tæppet som jeg fiskede op at skraldesækken og de fine, fine porcelænspendler som jeg fiskede op af en container i sverige. De er klokkeblomst-formede og lyserøde kanter og huller.. SMUKKE..

1 kommentar:

  1. Ork hvor er det lækkert det sengetæppe! Ligner et du burde ha betalt tusinder af kroner for :-)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...