tirsdag den 9. august 2011

SÅ er jeg hjemme :)

I skal da lige have et lille hej fra mig... Er i dag kommet hjem, for good... Jeg har haft den fedeste tur og lært så vandvittigt meget. Vigtigst af alt om mig selv og mine valg i livet...
Der gik ikke meget mere end 2 dage, før jeg opdagede hvor meget jeg har savnet at være mig selv igen.. Sådan helt mig selv, uden en mand eller et barn at tage hensyn til. JA, jeg har savnet dem, men ikke nær så meget som jeg havde regnet med.. Hmm, ved ikke lige hvor "korrekt" det er at sige sådan noget, men helt ærligt, så har jeg sku savnet mig selv i laaang tid, og nu fik jeg så endelig tid til at finde ind til den Nadia jeg var engang.
Jeg har fået dannet mig et helt unikt netværk lige fra Indien til Canada, oplevet suset fra 40.000 andre som deler min interesse og tror på det samme som mig. SÅ stort - og jeg vil unde alle at få en lignende mulighed bare én gang i deres liv.. I AM A BORN AGAIN SCOUT ;) - hmm, ja, det er bare et sus at kunne følge sin lyst og lade sig styrer af sin interesse uden grænser i hele 3 uger.
OG, så er der da ingen tvivl om at jeg har valgt den helt rigtig mand at leve mit liv med.. Har ærligt talt haft mine stunder af tvivl, efter 10 år med den samme og den første nogensiden, kan man sku godt få lidt kolde fødder, og tænke over om græsset mon er grønnere et andet sted.. Min tvivl er vasket væk, og min lyst til ham og mig og vores liv sammen er tilbage i en grad jeg aldrig har følt før..♥♥♥

I got that lovin' feelin..

NU gælder det virkelige liv, med jobsøgning og vasketøj - men kom an, jeg fuld af energooooooo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...