søndag den 28. august 2011

søndag aftens mad.




WTF!!! Synes dælme godt at de kunne sende en advarsel med ud når de langer drinks over disken..... I disse tider sidder der jo advarsler på hvad som helst, og INTET af det har til dags dato ved min gud aldrig gjort mig så syg, som jeg har været i dag. Shut nu op!! Heldigvis var jeg da så sulten da vi gik hjem at jeg i de tidlige morgen timer, lystigt gik i gang med toaster og saftevand. Det blev nemlig ikke til AL den mad bagerpigen havde pakket til mig, inc juice OG været oppe i baglokalet efter thebirkes - for jeg havde da lige "uuupsshhh,  shleet ikke nogen penge - hi hi, fnis og slingren ud af døren igen" UNDSKYLD søde, tålmodige bagerpige  Tør SLET ikke tænke på hvor galt det var gået hvis jeg ikke havde hapset mine 2 toast med ind under dynen... Vil godt nok hellere vågne op med ost på kinden og krummer på puden, end i den tilstand manden vågnede op i... For HAN skulle i hvert fald ikke have noget mad, nej nej... Baaaad decision. Nåj hvor har han været i sørgelig tilfælde i dag. Her snakker vi fosterstilling og dybe vejtrækninger efterfulgt af hurtig løb med porcelæns telefonen. 

P har gudskelov hygget med mormor og morfar, og resten af familien til fødselsdag hele dagen... Det havde slet slet ikke været sjovt at være hjemme med mor og far i dag - eller på den anden side havde hun måske haft en fest med at spise chips til morgenmad og se tegnefilm hele dagen....

MÅ lige vise hvad jeg fik med hjem fra Faster Flittig i går... ORG, hvad!! P skal helt sikkert have et dynebetræ af den grønne - den er jo såå skøn, :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...