onsdag den 15. februar 2012

Liiidt for sent...

Ja det et så nok mere reglen end undtagelsen for tiden. I morges toppede jeg dog lige skalaen lidt... Skal møde kl 7.30, og har 1 time og 15 min i transport.... Vågner, tænker "hmmm, er godt nok frisk, hvad mon klokken er??? Ups, det er så lyst, så klokken er nok lidt for mange.... Jep, har formået at sove til 7.40!!!! Så bliver det nok pænt svært at møde til tiden... Øv for pokker... Nå ind og vække P, manden bander og svovler over at jeg har glemt at sætte uret, løber rundt i stor forhirring og barnet er mere end umulig... Hun er oprigtig ked af at hjemmedagene er slut og den står på vuggestue. Av av av mit hjerte, hvor er det bare mega dårlig timing. Aflevere meget trist pige til pædagog og formår at møde intet mindre end 1 1/2 time for sent..... Men, når man så møder ind til smilende kollegaer med ønsket om at man i det mindste har sovet godt, så bliver dagen jo god alligevel. Nu et det hjem til mormor og morfar og spise sushi, og så direkte hjem på sofaen...

Og Hey, jeg har dælme fået en blog-award :) hvor glad bliver man så lige :) jeg sender den videre senere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...