onsdag den 15. februar 2012

Min fine award :) Honorable mentions

Ihh, og den er særlig fin, for den er kun for os små bloggere med under 100 læsere :) - ikke at jeg ikke vil have flere faste læsere, men det hele kan godt forsvinde lidt i mængden, og kun gå op i "kundepleje" - så forsvinder meningen lidt, for mig og min blog i hvert fald :) - 

Det er Tine med Kagedåsens Klumme der har sendt awarden videre til mig, og med et par meget fine ord også :) - TUSIND TAK TINE :)






Så nu er det min tur til at nedskrible mine "honorable mentions", som forløber således at jeg;



1. Linker til den jeg/man har modtaget Awarden af (OG indsætte award-billedet ovenfor)

2. Giver den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere

3. Svare på 5 spørgsmål



Jeg vælger at give awarden videre til:


Sebrina og Nikolaj, med bloggen Denormale - som ikke kun er mine gode venner, men som tager fine og "skæve" billeder, og som tør stille sig op foran et kamera og vi se hele blogland at de har hammer god stil


Maibritt, med Højt til loftet - som lige nu er i Mexico, med hendes skønne drenge. Maibritt er en af de sejeste kvinder jeg kender, som kæmper til det sidste for dem hun holder af og for det hun tror på. Hun har rejst verden tynd med sin evige følgehund Lupe. Hvis man læser med hos hende, så finder man hurtigt ud af at man kan lige hvad man vil og hverken børn, hund eller økonomi er en hindring, hvis man ikke lader det være det.

Så er der jo Martin, Under gadelygten - Noget så sjældent som en mand i blogland, og oven i købet en vittig, eftertænksom og kærlig en af slagsen.. Uden at kende ham, kunne jeg godt blive lidt forelsket i Martin, i hvert fald på skrift :) Det er længe siden Martin har været aktiv på bloggen, måske det her kan få ham lidt ud af busken igen - det ville jeg i hvert fald elske :)

Sortmejsen skal også med - fordi her finder jeg en som SÅ fint sætter ord på hvordan jeg selv har det. Det giver styrke at andre tør lukke helt op for posen, for selv om jeg selv ynder at kalde mig ærlig, så er det her nok alligevel første gang jeg nævner min mørke side her på bloggen. OG, så tror jeg der er mange som kunne bruge lidt hjælp til at bryde det tabu depression er, og andre som kunne bruge lidt oplysning om sygdommen.

OG, så kan jeg altså ikke komme på flere små blogs - det er jo længe siden jeg selv har blogget, og derfor også længe siden jeg selv har fuldt rigtig meg i blogland.... så jeg må altså snyde lidt, Sorry


1. Hvorfor begyndte du at blogge?

  Det gjorde jeg fordi jeg gennem et net-forum havde fået ros for min skrivestil og min ærlighed - Jeg begyndte at læse lidt blogs, og fik blod på tanden. Synes så også at en del af de blogs jeg ramlede ind i var meget "perfekte" - så jeg fik lyst til at gøre lidt op med det, og i hvert fald, med min egen lille stemme gå mod spelt-hippierne med "åhhh, så meget overskud"



2. Hvilke blogs følger du?
Indtil nu har jeg mest læst krea-blogs - men jeg leder lidt efter noget mere "hverdag" og så er jeg begyndt at åbne mig lidt ud mod verden og læser bla et par Bento-blogs nu..
 
3. Favorit farve(r)?

Ja, jeg har jo nok noget med grøn. Grøn gør mig glad og er godt for øjnene. Så kan jeg egentlig også godt lide hvid - måske mere symbolikken i farven end farven selv. men det sprøde, fine, nye og rene. Der er noget uskyldigt over hvid, og så er der ikke noget der kan skjule sig i hvid.



4. Favorit film?

Argggg, ikke så god til film... Men elsker "The virgin suicides" og hvis Rejseholdet var en film så ville det helt klart være min ynglings.... Har i hvert fald set den 12 gange, hele serien vel at mærke... Slå den ???



5. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Jeg vil bare gerne på ferie - ingen krav, bare der er varmt :)

2 kommentarer:

  1. Sikke en super ide med disse awards!

    Tak for kigget!
    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  2. Tusind tak for awarden søde bublemum. Jeg skal se om jeg kan gøre dig det efter, når jeg har nogle flere at give til! :) Pt. er jeg lidt for grøn og kender ikke nok små nye, Tak for de søde ord. Kh. Lillemor :)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...