mandag den 27. februar 2012

Super Søndag :)

Jeg vi var nok ikke de eneste som nød søndagens fantastiske vejr. Vi skulle et smut til forsinket fastelavnsfest, og Tulde, Jones og Signe tog med... Det var så lækkert, og altid dejligt at bruge søndag formiddag sammen med en masse dejlige venner, deres søde unger, en kølle og boller med glasur :)

P havde "valgt" at genbruge kostumet fra sidste år... Ja, jeg magtede ikke lige at hive symaskinen frem, men er dog for forfængelig til at stikke i BR og indkøbe i dyre domme - og når barnet nu gerne ville være jordbær igen, Jamen så skulle man da være et skarn ikke at snuble hvor gærdet er lavest :)


P og bedsteveninden Tulde


Efter fastelavnsfest var vi jo slet ikke færdige med at nyde vejret, så via tanken, tog vi, unger og kaffe en tur på legeplads.. Der blev lige brugt et par lune timer på at køre i  bil, sejle, hinke, gynge, løbe og kaste pind med vovsen.
Min aller-dejligste og Onkel Rasmus, som heldigvis lige kom forbi... Elsker at have min familie så tæt på... Sagt det før, siger det igen. Hellere en papkasse på Lergravsparken end flytte fra Amager :)

Skønne Signe.. Kusine og nu rigtig dejlig veninden.. Vores unger hygger sig, så vi kan sladre.. Hvor heldig har man lov at være??




Ja, det taler vidst for sig selv :)
Billederne er i øvrigt lavet med dette fede program

:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...