tirsdag den 22. marts 2011

balancen er genoprettet!!

Netop som jeg gik og havde ondt i maven over at skulle blive færdig med studiet og voksen og alt muligt, så kom den søde Øjenlæge Peter mig til undsætning...

Peter: Jeg tjekker lige om du skeler
Mig: Øhh, det kan du vel SE at jeg ikke gør??? ( tænker for mig selv at han det da er noget rodet at være øjenlæge når man selv er stære blind)
Peter: (dækker først mit ene, så mit andet øje til) - Kigger du ind i lyset?????
Mig: ØHH JA!!!
Peter: hmmmm, nå men... øhh... så prøv at kig på stikkontakten
Mig: Stirre, stirre stirre
Peter: Ja, jeg mener bestemt at du har en skjult SKELEN, vi sender dig til skeleterapeut..

WTF!!!!!! - Skelen??? Ej men vil du da lige la' vær??? Det er da noget børn har?? Ihh, skal jeg så have sådan en hudfarvet klap for øjet?? ej men det er jo helt tosset!! Men ok, der kom da balance i det hele igen... lidt barn er der da tilbage i mig. Ud af døren med mig, med en "recept" på tiger-briller, ny tid til lammelse af øjet (husk førerhund) og aftale med min nye terapeut - Skele-tera-fucking-peut!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...