tirsdag den 1. marts 2011

træt med træt på...



Uh, disse dage byder på RIGTIG meget udfordring - både fysisk, psykisk og kreativt... I går var jeg til hæklekursus hos Asli, sammen med Mille, Karina og Birgitte... Det var sindsygt hyggeligt og jeg mødte nogle damer som ville være med i min "anti-spelt" gruppe... Det var drøn befriende lyn hurtigt at "finde" hinanden i en snak om hvor super Kikset man lyn hurtigt føler sig, når man er omgivet af "spelt-damer med flagrende gevanter og øko-unger" - Det var jeg jo så heldigvis ikke.. Vi var alle lige dårlige hæklere, med lige lidt overskud i hverdagen.. og vi havde alle, stædigt, stressede og godt trætte taget turen til Sydhavnen, og fik lært at hækle (lidt) - Det er i øvrigt noget der giver energi på kontoen, for jeg var da først hjemme kl 23!!!

En begivenhedsrig dag på Valmuen, med uddeling og overvågning af Heroin og injektion, mad hos de gamle med kusinen og skønne unger, bror-mand og min helt egen Momse - er nu ved at være slut... I morgen venter endnu en dag, mere rolig, dog starter den helt sikkert som i dag - Med hækling i bussen :)

SOV godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...