torsdag den 17. marts 2011

Sidste skoledag :)

WOW - så havde man da lige sidste skoledag... Det er bare som om der mangler noget... Plejer det ikke at være noget med en masse vand, grimme kostumer, karameller og vild druk????

Hmm, nu går jeg jo på en videregående uddannelse, hvor man er voksen og alt muligt... Men betyder det så at man ikke må kaste med vand og drikke sig fuld bag skolen mere?? Det gider jeg da ikke - Jeg vil da have fest og ballade. Jeg vil fejres vil jeg, med balloner og tilråd og held og lykke.. Måske det kommer når nålen sidder på uniformen, hvem ved?? En ting er i hvert fald sikket, jeg skal nok selv sørge for at der bliver fest og gang i gaden når jeg har afleveret opgave og er færdig nurse. Måske feslighederne i dag blev overskygget af det faktum at der skal afleveres valgfagsopgave i morgen.. Min dag har i hvert fald bestået af lige dele læsning, skrivning og gloen ud på regnen. Tilgengæld har jeg fundet et nyt farvorit sted i byen. Læsesalen på det natur-og sundhedsfaglige bibliotek er jo skøn. Ro og fred og her emmer af læring og viden. Lige et sted til at fordybe sig - og et sted hvor man ikke kan overspringe med opvask, Beverly og MEGET vigtig oprydning i sokkeskuffen.... Ja i dag har jeg fx formået, for første gang i min tid som stud. at blive færdig før midnat... Store sager!!! og desværre lidt sent at begynde den gode stil... Nå pyt, bare det holder 3 mdr endnu, så er jeg lykkelig...




Nu går turen hjemad - i sneen.. Hjem til et glas rødvin og lidt tv.. Med god samvittighed :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...