torsdag den 24. marts 2011

Funny Friday coming up!!!

I kampen over det kedelig er der taget nye skyts i brug... Denne gang er kanonen ladet med concept "Funny Friday" - BA-makker Chres og mig selv skiftes til at forkæle hinanden med lækkerier og spass om fredagen, og i morgen er det mig der starter ballet!! Derfor er aftenen blevet brugt på at bage scones... De er desværre rimelig tørrer, men der er indkøbt stikkelsbær/hyldeblomst marmelade til dem, så det må hjælpe lidt på tørheden...



I køleskabet står der dej klar til i morgen tidlig... jaaa, nybagte boller til morgenmad er ikke dårligt :)

TOTAL overskuds-mom dér!!! OG mit hemmelige hækle-projekt skrider stødet frem... Er MEGET tæt på færdig, og glæder mig helt vildt til at pakke en fin forårsgave til en helt særlig dejlig Qwinde, som i den grad fortjener forkælelse....

Så, nu har jeg 14 dage til at finde på hvad min næste fredag skal krydres med - Ideer??? Det skal bare være noget som kan medbringes på læsesal og som bringer glæde og gak... hatte, briller, og truthorn er bestemt med på idee-listen..

Happy Friday til dig.....

1 kommentar:

  1. God idé at bringe lidt forkælelse ind i projektet. Om 14 dage, så er det næææsten påske, så måske lidt påskeæg af den syndige slags fra en god chokoladeforretning, eller hjemmelavede?

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...