mandag den 28. marts 2011

Shit shit shit!!!!

 
Aldrig mere druk uden kaktus!!! - HOLD nu op.. Hvad sker der for 2.dags tømmermænd?? Føler mig helt ubeskrivelig gammel når jeg ligger her og er så sølle.. Mit hoved er ved at eksplodere og jeg har kvalme på 2. døgn.... Er faktisk ved at være i tvivl om det overhoved var det værd?? Det var dog en rigtig god aften - Startede ud hos Skønne Jo med lækker mad og masser af Tequila ( hmmm, umiddelbart kan jeg godt selv se hvor hovedpinen stammer fra) - så videre på Park, til Release party... Man bliver meget meget opmærksom på sig selv når man står der mellem blonde babes og lysserøde balloner og hælder den ene vodka-juice i halsen efter den anden.. Jeg er lykkelig for at mine veninder er tilpas tjekkede og gode til at holde stilen.. Ellers havde jeg med sikkerhed danset grimt til ace of base på en en meget upassende måde, på et alt for tidligt tidspunkt... Men det blev heldigvis ikke til noget, ikke at lysten ikke var der!!!!
OG, ha ha - man ved man er mor når man glemmer sin mobil, men tilgengæld har lommer og taske fyldt med sutter!!! 

Så dagen i går gik med at være en ufattelig dårlig mor - som brugte hele dagen på at ryste, klynke og sove... Heldigvis har barnet en drøm af en far, som sørgede for leg, pandekager, legeplads og besøg hos farmor og farfar... Alt i mens jeg krævede chips, saft og omsorg - hvilket jeg fik i rigelige mængder...

I dag skulle den så stå på skrivning, planen var at jeg skulle på Campus og skrive, men det satte kodyl-hovedpinen da en stopper for... Ihhh altså øv - det er bare så hammer irriterende, og jeg bliver helt sur på mig selv når jeg ved at Chres sidder og knokler, og jeg bare ligger her og klynker igen... Må blive frisk i en fart, min kære Fader har nemlig føs'dag, så han skal fejres i aften - HIP HURRA FOR DADDY!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...