mandag den 28. februar 2011

X-it

Sidder i metroen på vej i klinik besøg på valmuen. Valmuen er et stofbehandlingstilbud med lægeordinetet heroin til hårde misbrugere. Jeg er meget spændt på at lære mere om en verden, jeg kun marginalt kender til. Min interesse for feltet er nok vækket meget tidligt i mit liv og min tid i butik på hovedbanegården gav mig et indblik i en verden jeg ikke ville tro fandtes. Jeg ved ikke om det er noget jeg vil gå mere ind i, alene af den grund at systemet simpelthen er for rigidt. Jeg ved ikke om jeg magter at stå med al min vilje og kun møde nej og lukkede døre. De mennesker som er i brugergruppen har så mange ar på sjælen at jeg ikke er sikker på at JEG kan gøre noget for dem. Men nu må vi se hvad ugen bringer. Jeg er i hvert fald spændt.
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. Pøj-pøj med det! Mit hjerte brændte også for de udstødte, da jeg var nurse-to-be, så jeg kan godt forstå du er spændt!
    Og tak for i går - det var hyggeligt - og nu er vi altså 2, som kan finde ud af at slå forkert om på hæklenålen ;o) Glæder mig til at se dine fremtidige hæklerier!
    Kh
    Birgitte/biaw

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...