fredag den 18. februar 2011

Åhhh, lade, lade, lade i massevis :)



Hi hiiiiiii - så er min pakke med 20 - ja, TYVE gratis Ritter Sport kommet :) Jeg elsker det.. Du sidder nu og tænker hvordan dælen får man sine små buttede, chokolade-elskende fingre i en hel kasse gratis lækker lade... ????
Jo altså jeg er medlem af et test-site hvor jeg engang imellem bliver udvalgt til at teste forskellige ting... Jeg har testet babysæbe, pampers bleer og nu chokolade... Det koster mig intet, ud over lidt tid. Når jeg har testet noget, skal jeg svare på et spørgeskema, og det er så det :)

Hvis du har lyst, så tjek BUZZADOR ud, og husk et det er mig (shivamus) som har anbefalet :)

ihhh, nu skal jeg tørre keyboardet af for chokolade-snask... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...