søndag den 13. februar 2011

Jordbær på toppen.....


Ihh, denne weekend har bare været fænomenal :) - Der er blevet malet, og indrettet til den helt store guldmedalje.. jeg fik endda tid til at sove længe, putte hygge med P og sy sengerand i lækkert retrostof - lover at lave et indlæg snart med skønne billeder af det hele. Vi havde dejligt selvskab af gode venner i går, og i dag har jeg "leget" sygepleje tutor. Tænk så meget man lærer på 3 år - man ved det jo godt, men glemmer det lidt til tider.

Nu har jeg lige set sidste afsnit af denne sæson Greys :) - Er lidt forelsket i Avery. Det kan godt være at handlingen bliver mere og mere tynd, men det er om ikke andet en fryd for øjet at følge Meerdith og hendes lækre venner :)

Er også kommet igang med Jordbær kostumet :) - P bliver da lige til at hapse med sukker og fløde. Der er nu klippet ud og malet grønne "frø" på den røde fleece.. Så mangler der bare løbegang, elastik og blade - Wupti Jordbær :)

Nu skal manden have  min udelte opmærksomhed - Håber at ugen bliver god og fyldt med krea... Mistænker det lidt, eftersom jeg kun har undervisning mandag og ellers fri resten af ugen :) - MON det bliver til et smut i stof og stil??? Man har jo lov at håbe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...