fredag den 18. februar 2011

were is my sun???

Hvad er det dog de gør med min sol??? - Så så man da lige x-faktor voldtage min all-time favorit Beatles sang... Øv øv øv - Nu hvor man lige var begyndt at glæde sig til sol og forår - så blev jeg lige helt trist over at min dejlige melankolske forårssang blev helt poppet og flad....

Nå, men NU går Patricia på - og jeg får da helt gåsehud. Jeg svæver hen i en anden verden, fyldt med perlemor, 70'er og hollywood-stemning. Jeg ser Andy Warhole for mig, på et godt trip, med en dejlig dame på satinlagnet. ÅHHH, hvor er det lækkert. Hun passer perfekt ind i min yndlingsfilm - The virgin suicides - den er  Håber virkelig at jeg får glæden af hendes stemme og stemning de næste mange fredage... Jeg ville købe pladen, det er helt sikket.. Shit, hun er sexy!!!

Alt i mens jeg ser x-faktor, med benene krøllet op under tæppet, spiser jeg Ritter Sport og prøver at hækle... Jeg er nemlig kommet med på et hækle kursus i slutningen af måneden, og har derfor indkøbt nål og garn. Og det kan jo ikke bare ligge der uden at jeg har fingrene i det. Så jeg har nørklet lidt med nogle tutorials, og har nu lavet en lækker finger-varmer og er en ørn til luftmasker.... derfra går det rimelig meget i kludder og jeg glæder mig så meget til at lære lidt af Asli, så jeg måske kan lave en hel handske :)

Dejlig weekend til jer derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...