lørdag den 26. februar 2011

Lækker aften med gode venner :)

Ahhh, lige nu ligger der hele 3 stk. skønne unger og sover sødt på P's værelse.... Hvor dejligt er det lige??. Vi har haft besøg af skønne Michael og Britt, og de tog heldigvis ikke deres unger med hjem da de for lidt siden gik :).... Så dem glæder jeg mig til at vågne op sammen med i morgen...

Weekenden fortsætter i lige så god stil som den er startet.. I morgen formiddag tager P hjem til Farmor og Farfar, Jeg tager til skøn tøsse-brunch, så hjem til en lille lur, og derefter til middag hos flere gode venner :) - Det bliver endnu en dejlig weekend kan jeg mærke..

I dag har mig og P holdt hjemme hygge dag - og det er jo bare skønt med god tid til at fjolle, putte, læse og synge. Da Milas så kom gik der lege-køkken i den :) Hvor er det bare fedt at se at min lille pige nu kan lege med andre børn, og aber efter i stor stil. Og Milas er jo bare verdens bedste reserve-bror. Så sød og kærlig og han passer så godt på min lille skat... Men hvad skal det dog ikke ende med med de tre unger??? De kommer jo til at lave så meget ballade sammen når de bliver store, dovne teenagere.. "Moar - må jeg gerne tage med Milas og Sofus til fest på fredag" - frygter og glæder mig på en og samme tid til den sætning kommer - og HÅBER virkelig at den rent faktisk kommer. Sådan 2 skønne drenge må min pige i hvert fald gerne vokse op sammen med..

Nå, skulle man få lidt søvn inden cirkusset starter kl 6???

GO'weekend til alle fra mig  - HOV i skal da lige have den her KANON video fra vores alle sammens ynglings:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer, men vil så gerne vide hvem der skriver.

Husk at vælg hvilken form for bruger du skriver som, og har du ikke en bruger-profil, så vælg Anonym, husk så bare at skriv hvem du er ;)

Glæder mig til at høre hver i siger til det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...